renault clio wynajem aut

Dane techniczne

Pojemność silnika cm3
Moc silnika KM
Liczba miejsc
Liczba drzwi
Pojemność baku l
Typ paliwa1
Średnie spalanie l/100 km
Pojemność bagażnika l
Skrzynia biegówmanualna
KlimatyzacjaTak
AudioTak

Wynajem krótkoterminowy

czas cena (300km/doba) cena (bez limitu km)
1 – 4 dni 109.00 zł/doba 139.00 zł/doba
5 – 14 dni 99.00 zł/doba 129.00 zł/doba
15 – 31 dni 89.00 zł/doba 119.00 zł/doba
Dodatkowy km 0.30 zł nie dotyczy
ceny zawierają podatek vat 23%
kaucja zwrotna 500 zł

Wynajem średnioterminowy

czas (od 1 do 12 miesięcy) cena limit kilometrów
miesiąc 1950.00 zł/miesiąc
ceny zawierają podatek vat 23%
kaucja zwrotna 500 zł

Wynajem długoterminowy

czas (od 12 do 36 miesięcy) cena (brutto) limit kilometrów
miesiąc nie dotyczy nie dotyczy
Renault Clio  IV został wprowadzony na Targi Motoryzacyjne we wrześniu-październiku 2012 r. w Paryżu. Na miesiąc później rozpoczął sprzedaż dlatego wypożyczalnia samochodów Platinum Rent. Jest on dostępny w stylu hatchback body, a od początku 2013 roku również jako osiedle. Wytwarzany jest we Francji we Flins oraz w Bursa w Turcji, gdzie majątek będzie w szczególności montowany.

Renault Clio wynajem auta w wymiarze miejskiej elegancji

Wynajem auta Clio IV jest dostępny tylko z pięcioma drzwiami, z "ukrytymi" tylnymi klamkami drzwi w pobliżu okien. Kolejną zauważalną różnicą w porównaniu z poprzednią generacją jest rozstaw osi, który został znacznie poszerzony i jest obecnie zbliżony do rozstawu kompaktowego samochodu. Zwiększono również długość i szerokość, ale w mniejszym stopniu. Cechy mobilnego auta na wynajem Clio IV wyposażono w nowy sprzęt, taki jak głośnomówiący, łączność z tylną kamerą z ponad 50 aplikacjami (system informacyjno-rozrywkowy R-Link, zasilany przez Android i TomTom) oraz sześciobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów, która będzie dostępna na początku 2013 roku.

Samochód na wynajem z energicznym silnikiem

Asortyment silników benzynowych składa się z trzech opcji: 16 zaworowy silnik 1,2 litra o pojemności silnika 16 zaworów linii prostej-4 o maksymalnej mocy 75 KM (56 kW), turbodoładowany 12 zaworowy silnik liniowy 3 o pojemności 0,9 litra, rozwijający 90 KM (67 kW), który może mieć poziom emisji CO2 99 g/km i 1,2 litra turbodoładowanego silnika o mocy 120 KM. W wersji Renault Sport w wersji Renault Sport zaprezentowany zostanie czterocylindrowy silnik turbodoładowany o pojemności 1,6 litra, o mocy 197 KM (147 kW). Asortyment silników Diesla posiada dwie wersje silnika 1,5 dCi straight-4, jedną o mocy 75 KM (56 kW) i jedną o mocy 90 KM (67 kW), która może mieć poziom emisji CO2 83 g/km.

PlatinumRent wypożyczalnia samochodów o aspekcie filmowym Clio

W Wielkiej Brytanii Clio było reklamowane w telewizji za pomocą postaci "Nicole" (zalotna młoda Francuzka grana przez Estelle Skornik) i "Papa" (jej ojciec grał nieco wolniej przez Maxa Douchina). W 1994 roku w reklamie Vincent Cassel pojawił się jako chłopak Nicole. Reklamy były bardzo popularne i w finałowej serii znalazły się w niej Bob Mortimer i Vic Reeves. W sekwencji parodiakującej Absolwenta. W 2000 r. w 1991 r. film reklamowy "Interesujący" został uznany za dwunastą najlepszą reklamę telewizyjną wszech czasów, w sondażu przeprowadzonym przez "The Sunday Times and Channel 4". Klipy dźwiękowe z reklamy były grane wielokrotnie na The Chris Moyles Show, kiedy to odkryto, że komedia Dave i jego dziewczyna nazwała swoją nowo narodzoną córkę Nicole. W 1999 roku na całym świecie ruszyła reklama telewizyjna dla edycji Renault Clio MTV Limited, w której pojawił się mężczyzna mówiący" Get up ah! przez cały czas, to był to właściwie jedyny dźwięk, jaki można usłyszeć od Clio przechodzącego przed domem wcześnie rano, a następnie reklama pokazuje pięciu mężczyzn wewnątrz Clio i przesuwając ich głowy w rytm Jamesa Browna piosenki "Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine". Tą samą reklamę w Argentynie z Clio II w 2000 roku z tym utworem.

Renault Clio reklamuje wynajem samochodów bez limitu kilometrów

W kampanii reklamowej Clio II zaprezentowano francuski model Hélène Mahieu i francuskiego międzynarodowego piłkarza Thierry' ego Henry' ego na facelift Clio II, którzy próbowali zdefiniować termin va-va-voom, który później został zdefiniowany przez słownik angielski Oxford jako "Jakość ekscytującego, energicznego i atrakcyjnego seksualnie", chociaż twierdzą, że pochodzi on z lat 50-tych XX wieku. W Brazylii Clio miało poziom trymu Va Va Voom. Poziom trymowania został przerwany. W Meksyku, ostatnia kampania Clio II brzmi "todo por mi Clio" (każdego dla mojego Clio), przedstawiając wszystko, co da się zrobić, aby Clio było bezpieczne przed niebezpieczeństwem. Ostatnią kampanią dla Clio i wypożyczalni aut była kampania dla Renault Clio III, w której brała udział francuska aktorka Annelise Hesme i angielski aktor Jeremy Sheffield jako Sophie i Ben (odpowiednio), starając się prześcignąć się nad wyższością każdego narodu pod wieloma względami kulturowymi. Kampania "France Vs Britain" (francuski samochód, brytyjscy projektanci) została rozszerzona na wiele mediów, na przykład na tag "French Film, British Cinemas" podczas dorocznego festiwalu filmów francuskich Renault. Wykorzystywana muzyka to "Sinnerman"Niny Simone.
Czytaj także: Wypożyczalnia samochodów podpowiada jak chronić dane osobowe podczas podróży
';
TOP ZAREZERWUJ