Wynajem auta zastępczego w Budget Rent a Car System. Budget Rent a Car System, Inc. jest amerykańską firmą wynajmu samochodów założoną w 1958 roku w Los Angeles w Kalifornii przez Morrisa Mirkina. Główna siedziba główna operacji budżetowych znajduje się w Parsippany-Troy Hills, New Jersey.
Z oryginalną flotą 10 samochodów, firma przetrwała do nazwy „Budget”, podcinając stawki czynszów dziennych i za kilometr czynszów w renomowanych firmach wynajmujących samochody na lotnisku. Do Mirkina dołączył w 1959 roku Julius Lederer (mąż publicysty Ann Landers), który założył firmę i uczynił ją międzynarodową firmą. W 1960 r. kwatera główna przeniosła się do Chicago, Illinois, a wynajmowana flota poszerzyła się o franczyzowe i w całości będące własnością wypożyczalni.
Spółka została ostatecznie przejęta przez Transamerica Corporation, a następnie sprzedana w 1986 r. w ramach wykupu lewarowanego przez Gibbons, Green i van Amerongen Ltd., wraz z kierownictwem (pod przewodnictwem CEO Clifton E. Haley) oraz wybranymi inwestorami. W 1987 roku spółka przeprowadziła pierwszą ofertę akcji publicznych.
Zespół Team Rental Group zakupił spółkę publiczną w 1997 roku i przyjął nazwę Budżet Group. W 2002 r. spółka sprzedała aktywa spółki Cendant Corporation, która również była właścicielem Avis, a we wrześniu 2006 r. Cendant Corporation podzieliła się na cztery niezależne spółki. Działem dywizji nieruchomości stał się Realogy, Inc., jego oddziałem usług hotelarskich stał się Wyndham Worldwide, a działem dystrybucji usług turystycznych został Travelport, Inc. filia The Blackstone Group. W 2006 r., po sprzedaży Travelport, firma Cendant, obecnie składająca się wyłącznie z firm zajmujących się wynajmem aut, zmieniła nazwę na Avis Budget Group.
Spośród około 800 lokalizacji Budżetowego Wynajmu Samochodów w Stanach Zjednoczonych, 600 to lokalizacje obsługiwane przez firmy, a 200 to lokalizacje licencjobiorców. W skali międzynarodowej w 150 lokalizacjach prowadzonych przez firmy oraz 1800 licencjobiorców na całym świecie.
Rzecznicy praw celebrytów wypożyczalni aut
Od kwietnia 2011 roku aktorka telewizyjna Wendie Malick of Hot in Cleveland jest rzeczniczką serii reklam telewizyjnych i internetowych oferujących specjalne, ograniczone czasowo oferty rabatowe.
O grupie budżetowej ds. wiz
Avis Budget Group jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań mobilnych, obsługującym trzy najbardziej rozpoznawalne marki w branży za pośrednictwem Avis, Budget i Zipcar. Spółka jest wiodącym operatorem wynajmu samochodów w Ameryce Północnej, Europie, Australii, Nowej Zelandii i niektórych innych regionach, które obsługuje. Grupa Avis Budget Group i jej licencjobiorcy prowadzą działalność pod markami Avis i Budget w około 180 krajach na całym świecie.
Marki grupy Avis Budget Group są zróżnicowane, aby pomóc jej zaspokoić różnorodne potrzeby klientów na całym świecie. Avis jest wiodącym dostawcą wynajmu samochodów w segmencie premium w branży turystycznej i rozrywkowej, a Budget jest wiodącym dostawcą wynajmu samochodów skoncentrowanym przede wszystkim na segmentach przemysłu zorientowanych na wzrost wartości. Avis Budget Group udziela licencji na korzystanie ze znaków towarowych Avis i Budget licencjobiorcom w obszarach, w których Spółka nie prowadzi działalności bezpośrednio. Marki te mają globalny zasięg i ponad 11 000 w wypożyczalni samochodów osobowych i ciężarowych na całym świecie. Marka Zipcar jest wiodącą na świecie firmą z branży car sharing, zrzeszającą prawie milion członków w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie. Avis Budget Group prowadzi firmę Budget Truck, jedną z wiodących firm wynajmu samochodów ciężarowych w Stanach Zjednoczonych.
Avis Budget Group posiada również Wynajem samochodów Payless, markę wynajmu samochodów działającą w głębokich segmentach przemysłu, Apex wiodącą markę wynajmu samochodów o głębokich walorach w Nowej Zelandii i Australii oraz Maggiore, czwartą co do wielkości włoską firmę wynajmu samochodów.
Avis Budget Group stawia sobie za cel być najlepszą w swojej klasie organizacją działającą pod kierownictwem klienta, Service DrivenTM, która przyczynia się do wzrostu lojalności i rentowności. Spółka posiada dwa regiony operacyjne: Amerykę i Międzynarodową.